اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران ، آپارتمان مبله تهران ، اجاره سوئیت مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران ، آپارتمان مبله تهران ، اجاره سوئیت مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران ، آپارتمان مبله تهران ، اجاره روزانه آپارتمان در تهران ، اجاره سوئیت مبله در تهران ، اجاره آپارتمان مبله در تهران کوتاه مدت ، اجاره روزانه سوئیت در تهران ،اجاره خانه مبله در تهران اجاره سوئیت در تهران ،اجاره آپارتمان روزانه در تهران

اجاره سوئیت مبله در تهران - جردن 2

يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۵۴ ب.ظ

اجاره سوئیت مبله در تهران

تهران مبله آماده ارائه خدمات اجاره سوئیت مبله در تهران جردن

اجاره سوئیت مبله در تهران


اجاره سوئیت مبله در تهران واقع در منطقه ی جردن، 1 خوابه و 80 متر مربع مساحت. به صورت فول مبله، آماده اجاره به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه.

جردن نام یکی از خیابانهای قدیمی و شمالی شهر تهران می‌باشد. که از میدان آرژانتین در قسمت جنوبی شروع و تا منطقه الهیه واقع در شمال اتوبان مدرس امتداد می یابد. جردن بعدها به آفریقا و اکنون نیز به نلسون ماندلا تغییر نام داده است. این خیابان در مسیر خود از خیابانها و اتوبانهای بزرگ و پر رفت آمدی عبور می کند. از جمله اتوبان رسالت، اتوبان مدرس، اتوبان شهید حقانی، خیابان میرداماد و خیابان ظفر. در مسیر این خیابان مراکز خرید و مراکز اداری مهمی قرار دارد که می‌تواند بسیار مورد توجه باشد.

این واحد اجاره سوئیت مبله در تهران واقع در منطقه جردن با تمامی وسایل زیر در اختیارتان قرار دارد:

حال و پذیرایی مناسب و نقلی

تلئویزیون دیجیتال با میز و گیرنده

کولر گازی

اتاق خواب با سرویس خواب تجهیز شده

آشپزخانه مجهز

مبلمان

میز ناهارخوری

انواع فرش

اجاره سوئیت مبله در تهران محله ی جردن با بهترین کیفیت و بالاترین خدمات.

تمامی نیازهای شما در این خیابان و در این منطقه به راحتی مرتفع می‌شود. از جمله خرید و فروش تفریحی کارهای اداری یا فرهنگی. یکی از نکات مورد توجه جردن پارک صبا می‌باشد که مجموعه تفریحی مناسب و همچنین فرهنگی خوبی دارد. همچنین این خیابان فاصله کمی تا خیابان ولیعصر میدان ونک و چهارراه پارک وی دارد. که می‌تواند برای مسافرانی که به این مکان ها علاقمند هستند و رفت و آمد دارند بسیار مورد توجه باشد.

با مجموعه ی بزرگ تهران مبله و اجاره سوئیت مبله در تهران جردن یک فرصت فوق العاده را انتخاب نمایید. ما جهت انجام امور شما آماده ایم.

مشاور شما: پویا 17 100 40 0912

  • amir amiri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی