اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران ، آپارتمان مبله تهران ، اجاره سوئیت مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران ، آپارتمان مبله تهران ، اجاره سوئیت مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران ، آپارتمان مبله تهران ، اجاره روزانه آپارتمان در تهران ، اجاره سوئیت مبله در تهران ، اجاره آپارتمان مبله در تهران کوتاه مدت ، اجاره روزانه سوئیت در تهران ،اجاره خانه مبله در تهران اجاره سوئیت در تهران ،اجاره آپارتمان روزانه در تهران

اجاره آپارتمان در تهران روزانه مرزداران

دوشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۶، ۰۲:۲۳ ب.ظ

اجاره آپارتمان در تهران روزانه

اجاره آپارتمان در تهران روزانه مرزداران واقع در این منطقه و فوق العاده عالی. واحد مبله 60 متری با 1 خواب برای اسکان شما.

بلوار مرزداران یک بلوار غربی شرقی است. که از اتوبان اشرفی واقع درغرب آن آغاز و تا اتوبان شیخ فضل الله واقع در شرق آن امتداد می‌یابد. این بلوار در میانه مسیر نیز از اتوبان یادگار امام گذر می‌کند. همچنان که مشخص است، دسترسی های این بلوار به این سه بزرگراه باعث می‌شود. که شما به مناطق مختلفی از غرب و شمال غربی و جنوب غربی دسترسی آسانی داشته باشید.

اجاره آپارتمان در تهران روزانه

امکانات ما آماده است برای اجاره آپارتمان مبله در تهران در منطقه مرزداران و اجاره آپارتمان در تهران روزانه. همچنین مرزداران در نزدیکی خود مناطق تفریحی و تجاری فراوانی دارد. به عنوان نمونه می‌توان به بوستان بزرگ پردیسان و بوستان نهج البلاغه اشاره نمود. همچنین وجود مراکز خرید و پاساژهای مختلف می‌توانند برای خریدهای روزمره و خریدهای لوکس شما بسیار مورد توجه باشد.

این واحد اجاره آپارتمان در تهران روزانه مرزداران با امکانات زیر برای شما آماده است: 

پذیرایی نقلی زیبا

مبلمان راحتی 7 نفره با رنگ تیره

کفپوش مرمری

تنوع فرش سنتی و فانتزی

اتاق خواب عالی با سرویس کامل دو نفره

تلویزیون LCD بزرگ دیجیتال

شومینه

آشپزخانه مجهز با تمام وسایل

سرویس بهداشتی شامل توالت فرنگی

اینترنت پر سرعت وای فای WI-FI

اجاره آپارتمان در تهران روزانه مرزداران با بهترین امکانات رفاهی در منطقه مرزداران برای رفت وآمد با وسایل حمل ونقل عمومی، شما از بلوار مرزداران به خط اتوبوسرانی تندرو اتوبان اشرفی دسترسی دارید.

ما در حوزه ی اجاره آپارتمان در تهران روزانه مرزداران مرزداران با تجربه و خبره هستیم. شما برای اجاره واحد ها می توانید به سه طریق آنها را اجاره نمایید. اجاره به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه.

برای پرسش سوالات و سرویس دهی بهتر با تماس بگیرید. در خدمت شما هستیم.

مشاور شما: پویا 17 100 40 0912

  • amir amiri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی