اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران ، آپارتمان مبله تهران ، اجاره سوئیت مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران ، آپارتمان مبله تهران ، اجاره سوئیت مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران ، آپارتمان مبله تهران ، اجاره روزانه آپارتمان در تهران ، اجاره سوئیت مبله در تهران ، اجاره آپارتمان مبله در تهران کوتاه مدت ، اجاره روزانه سوئیت در تهران ،اجاره خانه مبله در تهران اجاره سوئیت در تهران ،اجاره آپارتمان روزانه در تهران

۱۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

اجاره اپارتمان مبله تهران 

اجاره اپارتمان مبله تهران در اشرفی اصفهانی

اجاره اپارتمان مبله تهران


اجاره اپارتمان مبله تهران واقع در اتوبان اشرفی اصفهانی با 2 خواب و 120 مترمربع مساحت کلی.

اشرفی اصفهانی یکی از بزرگراه های کم ترافیک شهر تهران می باشد. که در جنوبش از میدان دوم صادقیه شروع و در شمالش تا منطقه ای به نام چهار دیواری امتداد می‌یابد. اشرفی اصفهانی در مسیر خود از بزرگراه ها و خیابان های اصلی مهمی رفت و آمد می کند. از جمله اتوبان آیت الله کاشانی، اتوبان جلال آل احمد، میدان پونک، خیابان میرزابابایی و خیابان سیمون بولیوار.

همچنین در مسیر خود مراکز خرید مهمی نیز دارد از جمله پاساژ بزرگ تیراژه. دسترسی این بزرگراه به بوستان معروف نهج البلاغه و پارک جنگلی پردیسان نیز بسیار می‌توانند مورد توجه باشد.

اجاره اپارتمان مبله تهران منطقه اشرفی اصفهانی شامل امکانات و اسباب ذیل می باشد:

  • amir amiri

اجاره آپارتمان مبله در تهران

تهران مبله متخصص در اجاره آپارتمان مبله در تهران میدان تجریش

اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران واقع در منطقه میدان تجریش با 3 خواب و مساحت 140 متر مربع. 

منطقه تجریشی یکی از مناطق قدیمی تهران می باشد که در شمال تهران واقع شده است. این منطقه علاوه بر دسترسی به تمامی مناطق شمال تهران و مناطق کوهپایه ای. دسترسی خوبی نیز به مراکز تفریحی و پاساژهای تجاری زیادی دارد. از محله های اطراف این منطقه، محله دربند، الهیه، زعفرانیه اشاره کرد. همچنین تجریش به خیابان های معروف ولیعصر (عج) خیابان مقدس اردبیلی، خیابان فناخسرو و خیابان دربند راه دارد. وجود مقدس آستانه مبارکه ی امامزاده صالح علیه السلام نیز یکی دیگر از ویژگی های این منطقه می باشد. همچنین تکیه تجریش که در کنار آستان مقدس امامزاده صالح علیه السلام قرار دارد، ازدیرباز مورد توجه تهرانیان بوده است.

آپارتمان مبله واقع در منطقه میدان تجریش با حالت اجاره آپارتمان مبله در تهران با وسایل زیر در اختیار شماست:

  • amir amiri

آپارتمان مبله در تهران 

تهران مبله متخصص در آپارتمان مبله در تهران میدان ونک


آپارتمان مبله در تهران واقع در میدان ونک با 1 خواب و مساحت 85 متر مربع متناسب برای اجاره مبله

میدان ونک از بزرگترین معروف‌ترین میدانهای تهران می باشد که دسترسی های فراوانی نیز دارد. از جمله اتوبان شهید حقانی، خیابان ولیعصر (عج)، خیابان برزیل، خیابان ملاصدرا، خیابان گاندی و خیابان جردن. بدیهی است که شما از طریق این راهها به راحتی می توانید به شمال یا مرکز تهران دسترسی داشته باشید.

آپارتمان مبله در تهران منطقه ونک شامل وسایل خدماتی زیر است:

  • amir amiri

اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران

تهران مبله آماده ارائه خدمات اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران اختیاریه
 
 اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران واقع در منطقه ی اختیاریه همراه با حالت اجاره روزانه، هفتگی و ماهانه. این واحد مبله با مساحت 160 متر مربع و دو خواب، کاملاً آماده اجاره می باشد.

اختیاریه در منطقه ای از مناطق شمال شرقی تهران قرار دارد و مجاورت بالایی با محله های دیگر دارد. محله هایی چون قیطریه، قلهک، دروس، چیذر و پاسداران.

این واحد اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران واقع در اختیاریه به صورت کامل با وسایل زیر میباشد:

  • amir amiri

اجاره سوئیت مبله در تهران کوتاه مدت

مجموعه ما متخصص در ارائه اجاره سوئیت مبله در تهران کوتاه مدت قیطریه

اجاره سوئیت مبله در تهران کوتاه مدت

اجاره سوئیت مبله در تهران کوتاه مدت واقع در منطقه قیطریه با بهترین وسایل و به صورت مبله. آپارتمان 1 خوابه به مساحت 100 متر مربع آماده اجاره به شما. قیطریه از مناطق شمالی کلانشهر تهران و مجاور با خیابان مهم دکتر شریعتی ست. البته قیطریه در کنار این گزینه، به بلوار صبا، کاوه، اندرزگو و بزرگراه صدر راه دارد.

این واحد اجاره سوئیت مبله در تهران کوتاه مدت واقع در منطقه قیطریه می باشد. که شامل وسایل و لوازم زیراست:

  • amir amiri

آپارتمان مبله در تهران

تهران مبله متخصص در آپارتمان مبله در تهران میرداماد

آپارتمان مبله در تهران

آپارتمان مبله در تهران واقع در منطقه میرداماد محدوده میدان مادر با امکانات کامل. آپارتمان 2 خوابه به مساحت 100 متر مربع. مبله ای فول و زیبا، آماده اجاره به صورت تمام وقت.

میرداماد بلواری طولانی است که دسترسی های فراوانی به انواع امکانات دارد. از جمله انواع فروشگاه و مغازه های برند، پاساژ بزرگ پایتخت ویژه لوازم کامپیوتری و غیره. شما به هیچ عنوان در خرید های خود دچار مساله نخواهید شد و تمامی نیازهای تان بلافاصله برطرف میشود.

این واحد آپارتمان مبله در تهران دارای امکانات و وسایل زیر می باشد:

  • amir amiri

آپارتمان مبله تهران

تهران مبله متخصص در آپارتمان مبله تهران اقدسیه

آپارتمان مبله تهران

آپارتمان مبله تهران واقع در منطقه اقدسیه با لوازم نو. آپارتمان مبله 3 خوابه، 200 متر مربع لوکس و کامل، آماده ارائه اجاره به شما مشتریان عزیز میباشد.

اقدسیه از مناطق کوهپایه ای تهران است که ویژگی های و معروفیت خاصب دارد. دسترسی به اتوبان صدر، ارتش و امام علی علیه السلام از جمله ویژگی های این منطقه است. همچنین از اقدسیه به راحتی می توان به دامنه های کوهی البرز راه یافت. این منطقه به دلیل خوش آب و هوایی اش از دیرباز مورد توجه بوده است.  به طوری که حتی وقتی به نام ان فکر کنیم متوجه خواهیم شد. زیرا نام این منطقه از نام یکی از همسران ناصرالدین شاه به نام امینه اقدس گرفته شده. که در گذشته به خاطر آب و هوای اقدسیه در این منطقه کاخی ساخته بوده است.

این واحد آپارتمان مبله تهران منطقه اقدسیه به صورت مبله با گزینه های زیر میباشد:

  • amir amiri

اجاره سوئیت مبله در تهران

تهران مبله متخصص در اجاره سوئیت مبله در تهران آجودانیه

اجاره سوئیت مبله در تهران

اجاره سوئیت مبله در تهران واقع در منطقه آجودانیه آماده اجاره با تمام وسایل مبله. آپارتمان مبله با 2 خواب و مساحت 110 متر مربع مناسب برای اجاره. این سوئیت مبله از نظر راهیابی به مناطق مختلف شمالی و شمال شرقی تهران خیلی مناسب می باشد.

آجودانیه منطقه ای کوچک در شمال شرقی پایتخت است. که به لحاظ دسترسی به مناطق کوهپایه ای و تفریحی موقعیت بسیار عالی ای دارد. کوه دار|آباد دقیقا در مجاور این منطقه قرار دارد.

با اجاره سوئیت مبله در تهران واقع در منطقه آجودانیه می توانید از امکانات زیر استقاده نمایید:

  • amir amiri

آپارتمان مبله تهران

تهران مبله متخصص ارائه آپارتمان مبله تهران میرداماد

آپارتمان مبله تهران

آپارتمان مبله تهران موجود در منطقه میرداماد با امکانات بالا. آپارتمان 2 خوابه 90 متر مربع، با  وسایل و اسباب نو. 

بلوار میرداماد دسترسی خوبی به اتوبان مدرس، اتوبان حقانی، خیابان آفریقا،خیابان دستگزدی (ظفر) خیابان شریعتی و خیابان ولیعصر (عج) دارد. گفتنی است میدان معروف مادر نیز در بلوار میرداماد قرار گرفته و ایستگاه مترو میرداماد در فاصله کمی از این میدان است. ضمناً دسترسی به خط بی آر تی شبانه روزی خیابان ولیعصر (عج) از دیگر مزایای این خیابان است.

این واحد آپارتمان مبله تهران منطقه میرداماد دارای امکانات زیر می باشد:

  • amir amiri

اجاره روزانه آپارتمان در تهران 

تهران مبله متخصص در اجاره روزانه آپارتمان در تهران ونک

اجاره روزانه آپارتمان در تهران

اجاره روزانه آپارتمان در تهران واقع در منطقه ونک یکی از خدمات گروه تهران مبله. آپارتمان 2 خوابه به مساحت 85 متر مربع متناسب برای انواع نیازها. واحد مبله ونک دسترسی مناسبی برای انواع نیازها دارد. 

ونک از روستاهای قدیمی شهر تهران است که اکنون در قسمت شمالی شهر قرار گرفته است. مراکز، ادارات، بیمازستان ها و پاساژهای زیادی در اطراف این منطقه وجود دارد.  همچنین ونک به خیابان ها و اتوبان های مهم نیز دسترسی منتاسب دارد. از جمله اتوبان شهید حقانی، اتوبان شهید چمران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی، خیابان سئول و خیابان برزیل.

اجاره روزانه آپارتمان در تهران منطقه ونک شامل وسایل خدماتی زیر است:

  • amir amiri