اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران ، آپارتمان مبله تهران ، اجاره سوئیت مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران ، آپارتمان مبله تهران ، اجاره سوئیت مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران ، آپارتمان مبله تهران ، اجاره روزانه آپارتمان در تهران ، اجاره سوئیت مبله در تهران ، اجاره آپارتمان مبله در تهران کوتاه مدت ، اجاره روزانه سوئیت در تهران ،اجاره خانه مبله در تهران اجاره سوئیت در تهران ،اجاره آپارتمان روزانه در تهران

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

اجاره روزانه سوئیت در تهران

تخصص ما، اجاره روزانه سوئیت در تهران سعادت آباد

اجاره روزانه سوئیت در تهران

اجاره روزانه سوئیت در تهران واقع در منطقه سعادت آباد، 1 خوابه، 75 متر مربع. این مبله با فول امکانات آماده اجاره است.

یکی از محله های معروف و بزرگ غرب تهران محله سادات آباد یا سعادت آباد کنونی ست. این محله به خاطر داشتن ویژگی های بسیاری مورد توجه شهروندان می باشد. از جمله خیابان های عریض، کم ترافیک بودن و آب و هوای همیشه پاک آن. و دسترسی های مختلف محله به اتوبان های معروف از جمله یادگار امام، شهید چمران، همت و غیره.

این واحد اجاره روزانه سوئیت در تهران منطقه سعادت آباد با گزینه های زیر:

  • amir amiri

اجاره سوئیت مبله در تهران

تهران مبله آماده ارائه خدمات اجاره سوئیت مبله در تهران جردن

اجاره سوئیت مبله در تهران


اجاره سوئیت مبله در تهران واقع در منطقه ی جردن، 1 خوابه و 80 متر مربع مساحت. به صورت فول مبله، آماده اجاره به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه.

جردن نام یکی از خیابانهای قدیمی و شمالی شهر تهران می‌باشد. که از میدان آرژانتین در قسمت جنوبی شروع و تا منطقه الهیه واقع در شمال اتوبان مدرس امتداد می یابد. جردن بعدها به آفریقا و اکنون نیز به نلسون ماندلا تغییر نام داده است. این خیابان در مسیر خود از خیابانها و اتوبانهای بزرگ و پر رفت آمدی عبور می کند. از جمله اتوبان رسالت، اتوبان مدرس، اتوبان شهید حقانی، خیابان میرداماد و خیابان ظفر. در مسیر این خیابان مراکز خرید و مراکز اداری مهمی قرار دارد که می‌تواند بسیار مورد توجه باشد.

این واحد اجاره سوئیت مبله در تهران واقع در منطقه جردن با تمامی وسایل زیر در اختیارتان قرار دارد:

  • amir amiri

اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران

خدمات اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران میرداماد

اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران

اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران واقع در منطقه میرداماد، 2خواب و 90 متر مربع مساحت با موقعیت اوکازیون.

بلوار بلند شرقی غربی میرداماد از خیابان شریعتی شروع می‌شود و به خیابان ولیعصر ختم میگردد. میرداماد یکی از از مناطق معروف شمالی تهران است. که دسترسی های بسیار مناسبی به انواع خیابان ها، مراکز خرید، مغازه های برندینگ و مراکز اداری دارد. وجود مراکز اداری و تجاری در این منطقه از آن جهت می‌تواند حائز اهمیت باشد. که بسیار می‌تواند به شما کمک کند تا انواع نیازهای خود را مرتفع نمایید. همچنین میرداماد در مسیر خود از اتوبان مدرس و خیابان جردن نیز عبور می کند. میدان محسنی یا میدان مادر نیز در این خیابان واقع شده ‌است. همچنین مسجد الغدیر که یکی از معروف ترین مساجد تهران می باشد نیز در این منطقه در این خیابان است. از لحاظ رفت و آمد عمومی نیز شما به راحتی به دو ایستگاه مترو میرداماد و مترو شهید حقانی راه دارید.

اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران واقع در منطقه میرداماد به صورت زیر در اختیار شماست:

  • amir amiri