اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران ، آپارتمان مبله تهران ، اجاره سوئیت مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران ، آپارتمان مبله تهران ، اجاره سوئیت مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران ، آپارتمان مبله تهران ، اجاره روزانه آپارتمان در تهران ، اجاره سوئیت مبله در تهران ، اجاره آپارتمان مبله در تهران کوتاه مدت ، اجاره روزانه سوئیت در تهران ،اجاره خانه مبله در تهران اجاره سوئیت در تهران ،اجاره آپارتمان روزانه در تهران

در بحث مخاطرات مربوط به سفر، ایران به اندازه‌ی کشورهای خوش‌نامِ جهان، امن و امان است.

متخصصان سنجش خطرِ جمعیتِ جهانی کمک‌رسان‌ (International SOS) ایران را از نظر امنیت سفر در کنار کشورهای با ریسک پایین سفر، مثل کانادا و آمریکا و چین و مراکش و آرژانتین قرار داد.

اجاره آپارتمان مبله در سرتاسر ایران

 

طبق تعریف جمعیت جهانی کمک‌رسان اگر یک کشور ریسک سفر پایینی داشته باشد یعنی میزان جرم و جنایت در آن پایین است و  تبعیض نژادی و مذهبی در آن کشور فراگیر نیست و سرکوب سیاسی شدید و ناارامی‌های مدنی گسترده نیز در آن کشور به صورت نادر اتفاق می‌افتد.

ایران

طبق تعریف وبسایت این سازمان در این کشورها «اگر تهدید تروریستم وجود داشته باشد، گروه‌های تروریستی قدرت اجرایی محدودی دارند و اعمال تروریسی به ندرت اتفاق می‌افتند.»

«امنیت و خدمات ضروری به صورت موثر وجود دارد و تاسیسات زیربنایی شرایط مطلوبی دارند. اعتصابات صنفی کمتر رخ می‌دهند و اختلالات در سیستم حمل‌ونقل شایع نیست.»

ظاهراً حضور ایران در این دسته‌بندی به عنوان یکی از معدود کشورهای امن منطقه، تعجب عده‌‌ای را برانگیخته. چرا که هنوز تصویر جنگ دهه‌ی شصت ایران و عراق در اذهان عمومی جهان باقی مانده است.

 

بیشتر بخوانید: قشم جزیره‌ی بهشتی، محبوب گردشگران داخلی، بعد از ترامپ!

 

نقشه‌ی جهان از نظر امنیت سفر - ایران در ردیف استرالیا و کانادا

از طرف دیگر طبق نقشه‌ی امنیت سفر این جمعیت برای سال ۲۰۱۹، کشورهای همسایه‌ی ایران یعنی عراق و افغانستان جزو ۱۵ کشوری هستند که سفر به آن‌ها دارای ریسک زیاد توصیف شده است. کشورهای جنگ‌زده‌ی سوریه و یمن هم در رتبه‌بندی این نقشه جایگاه مناسبی ندارند.

 

 جمعیت جهانی کمک‌رسان‌ (International SOS)

طبق تعریف این مجموعه، کشورهایی که در رده‌ی ریسک زیاد سفر هستند: «کنترل حکومتی و نظم و قانون به صورت حداقلی و فقط در مناطق محدود وجود دارد و در بسیاری از مناطق وسیع از آن‌ها خبری نیست.»

«خطر حمله‌ی نیروهای مسلحی که قصد آسیب زدن به مسافران و کارکنان بین‌المللی را دارند، به صورت جدی وجود دارد. دولت و سیستم حمل و نقل از کارآمدی حداقلی برخوردار است و خارجی‌ها به بسیاری از مناطق این کشورها دسترسی ندارند.»

البته گفتنی است طبق این دسته‌بندی، کشورهای گرینلند، ایسلند، فنلاند و نروژ از بهترین شرایط امنیتی برای سفر برخوردارند.

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی