اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران ، آپارتمان مبله تهران ، اجاره سوئیت مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران ، آپارتمان مبله تهران ، اجاره سوئیت مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران ، آپارتمان مبله تهران ، اجاره روزانه آپارتمان در تهران ، اجاره سوئیت مبله در تهران ، اجاره آپارتمان مبله در تهران کوتاه مدت ، اجاره روزانه سوئیت در تهران ،اجاره خانه مبله در تهران اجاره سوئیت در تهران ،اجاره آپارتمان روزانه در تهران

آیا شما هم با کارتون سفرهای علمی خاطره داشته‌اید؟ پس احتمالاً  هیومن پارک شما را یاد ماجراجویی‌های خانم فریزر و اتوبوس افسانه‌ای مدرسه‌ بیندازد. اینجا شما هم‌اندازه‌ی یک سلول بدن انسان می‌شوید و به داخل اعضای مختلف می‌روید. این مجموعه یکجور شهربازی علمی به حساب می‌آید. یک فضای بسیار متفاوت با جلوه‌های بصری و هولوگرام‌های سه‌بعدی که جان می‌دهد برای یک گردش خانوادگی فوق‌العاده.

اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران

هیومن پارک در تهران

هیومن پارک کجاست؟

برای رفتن به هیومن پارک باید به شمال تهران و حوالی موزه‌ی دارآباد بروید.

آدرس هیومن پارک نیاوران : خیابان نیاوران، ابتدای خیابان دارآباد، بعد از آجودانیه، انتهای خیابان موزه.

آدرس مترو هیومن پارک : شما می توانید با استفاده از خط ۱ مترو، در ایستگاه قیطریه پیاده شوید و از تاکسی‌های پایانه‌ی قیطریه – دارآباد استفاده نمایید. خط ۳ مترو در ایستگاه مترو شهید بهشتی با خط ۱ و در ایستگاه مترو تئاتر شهر با خط ۴، تقاطع دارد. اما ایستگاه نیاوران هنوز در حال ساخت است.

هیومن پارک

 

هیومن پارک در تهران

هیومن پارک اولین و بزرگترین تِم‌پارک (پارک موضوعی) خاورمیانه است که بر اساس بدن انسان ساخته شده.

در حقیقت شما با ورود به این مجموعه، ماکت‌های بزرگی از بدن انسان را می‌بینید که همه بخش های آن به جز بخش قلب، قابل لمس هستند. ظاهراً سازندگان اینجا از تم پارک مشابهی در هلند الهام گرفته‌اند.

همه‌ی چیزهای داخل این پارک جنبه‌ی تفریحی و آموزشی دارند. اینجا مخصوصاً برای بچه‌هایی که هنوز دبستان می‌روند لذت‌بخش است.

می‌توانید طوری برنامه‌ریزی کنید که در یک روز هم از هیومن پارک و هم از موزه‌ی حیات وحش دارآباد بازدید کنید.

بیشتر بخوانید: چند دلیل برای رفتن به موزه دارآباد ، تفرجگاهی جذاب و خاطره انگیز

 

هیومن پارک ایران

اطلاعاتی خواندنی از پارک موضوعی تهران

در ابتدای بازدید به شما فیلمی درباره‌ی جهان هستی و به دنیا آمدن نوزادان نشان می‌دهند. بعد سفرتان شروع می‌شود و به داخل گوش انسان می‌روید.

وقتی وارد می‌شوید این حس به شما به دست می‌دهد که انگار یک انسان عظیم شما را بلعیده. به همین خاطر نقطه‌ی پایانی مسیر هم خروج از روده است.

شما می‌توانید در این مسیر چشم‌ها، شش‌ها، کلیه، کبد، روده و قلب را هم ببینید. یک قلب بزرگ تپنده هم در هیومن پارک وجود دارد که می‌توانید از نمای ۳۶۰ درجه تماشایش کنید.

مدت زمان بازدید از این پارک ۴۵ دقیقه است. در هر بخشی راهنماهای تور راجع به اعضای بدن انسان به شما توضیح می‌دهند. این راهنماها اکثراً دانشجویان فیزیولوژی و زیست‌شناسی هستند.

اگر بخواهید پرستاران داخل پارک می‌توانند فشار خون بچه‌ها و بزرگسالان را اندازه‌گیری کنند. اینجا به سوال‌های بچه‌ها در مورد بهداشت و سلامت شخصی هم جواب می‌دهند.

هیومن پارک

در بعضی از بخش‌ها از صداها برای شبیه‌سازی قسمت‌های مختلف ماکت‌ها با بخش‌های بدن استفاده شده است. برای مثال از صدای تپش قلب و جریان خون در بخش قلب استفاده می‌شود.

هنگام ورود به بعضی بخش های این پارک موضوعی، مکانیزم‌های مختلف بدن انسان صورت می‌پذیرد. به طور مثال هنگام وارد شدن به بینی و نزدیک شدن به تارهای آن مکانیزم عطسه اتفاق می‌افتد. همچنین هنگام برگشت به معده مکانیزم استفراغ رخ می‌دهد.

در طبقه‌ی دوم هیومن پارک یک کافه با تم بیمارستان هست. می‌توانید کودکان‌تان را به دکتر لند بفرستید تا لباس‌های دکتری بپوشند و در حین بازی با وسایل پزشکی آشنا شوند. شما هم می‌توانید موقع استراحت در کافه بچه‌ها را تماشا کنید و البته از منظره‌ی تهران در زیر پایتان لذت ببرید.

ساعت بازدید هیومن پارک

ساعت بازدید از روز شنبه الی ۴ شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۹ شب می باشد. در روزهای ۵ شنبه و ایام تعطیل نیز از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب می توانید از هیومن پارک بازدید نمایید.

قیمت بلیط هیومن پارک

برای ورود حتماً باید بلیط تهیه کرده باشید. بلیط‌ها سانس ورود دارند ولی لازم نیست نگران این سانس‌ها باشید. چون سانس‌های ورود ده دقیقه به دقیقه هستند.

هزینه‌ی بلیط برای هر نفر ۳۰ هزار تومان است. البته برای ورود به موزه‌ دارآباد ۵۰۰۰ تومان به صورت جداگانه دریافت می‌شود.

تخفیفات هیومن پارک

در اکثر مواقع می‌توانید بلیط ورودی را با ۳۰% تخفیف (۲۱ هزارتومان) از سایت‌های خرید گروهی تهیه کنید.

دیدنی های هیومن پارک

امکانات دیگر

خدمات جانبی شامل غرفه‌ی عکاسی، گیفت شاپ‌ها، رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها می‌شود که هر کدام هزینه‌ی مجزا دارد. به خاطر این امکانات، هیومن پارک هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان می‌تواند جذاب باشد.

در نظر داشته باشید که در هیومن پارک نمی‌توانید خودتان عکاسی کنید و با خودتان دوربین عکاسی ببرید. خود پرسنل عکاسی می‌کنند و هزینه‌ی عکس‌ها هم جداگانه حساب می‌شود. در عوض غرفه‌ی عکاسی دکورهای خیلی بامزه‌ای دارد که می‌تواند عکس‌های خاطره‌انگیزی برای شما به یادگار بگذارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی