اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران ، آپارتمان مبله تهران ، اجاره سوئیت مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران ، آپارتمان مبله تهران ، اجاره سوئیت مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران ، آپارتمان مبله تهران ، اجاره روزانه آپارتمان در تهران ، اجاره سوئیت مبله در تهران ، اجاره آپارتمان مبله در تهران کوتاه مدت ، اجاره روزانه سوئیت در تهران ،اجاره خانه مبله در تهران اجاره سوئیت در تهران ،اجاره آپارتمان روزانه در تهران

اگر موقع سفر روزه‌دار باشید، از قبل باید برای افطاری برنامه‌ای ریخته باشید. مسافران هوایی معمولاً در کیف همراه‌شان یک‌ذره شیرینی و خوراکی می‌گذارند تا هر موقع آفتاب غروب کرد، بتوانند افطار کنند.

شاید برایتان جالب باشد که خطوط هوایی لوکس اماراتی چطور موقع افطار از مسافران‌شان پذیرایی می‌کنند. در ادامه نگاهی می‌اندازیم به پذیرایی افطار خط هوایی امارات، اتحاد و فلای‌دوبی.

اجاره واحد مبله در سرتاسر ایران

 

افطاری ماه رمضان

افطاری در خط هوایی اتحاد

این شرکت مستقر در ابوظبی در طول ماه رمضان به همان برنامه‌ی پذیرایی عادی‌اش ادامه می‌دهد. منتهی چند خوراکی و نوشیدنی مخصوص رمضان هم به برنامه اضافه می‌کند. مهمان‌دارهای هواپیما هم در زمان افطار آماده‌اند که این بسته‌های خوراکی را به دست مسافران روزه‌دار برسانند.

در قسمت فرس کلس و بیزنس هم چند خوراکی‌ رمضانی به منو اضافه می‌شود. از پبش‌غذا و سوپ گرفته تا خرما و آب‌میوه تا نوشیدنی لبن. اگر برنامه‌ی پرواز طوری باشد که زمان افطار به زمان فرود نزدیک باشد، به مسافران بسته‌هایی از لبن و آب و خرما و خوراکی داده می‌شود تا به موقع افطاری‌شان را نوش‌جان کنند.

برای کسانی که در قسمت اقتصادی هواپیما پرواز می‌کنند، مهمان‌دار ها بسته‌ها خرما و بطری‌های لبن را در کنار غذای عادی توزیع می‌کنند. البته اگر مقصد نزدیک باشد و زمان پرواز کوتاه باشد، مسافران بسته‌‌ای حاوی شیرینی و لبن و آب و خرما به همراه خوراکی مختصری جهت شکستن ناشتا، دریافت می‌کنند. کسانی هم که ساعت آغاز پروازشان با زمان غروب آفتاب یکی شده باشد، در هنگام عبور از گیت‌های پرواز بسته‌های افطاری‌شان را دریافت می‌کنند.

 

تصویر افطاری در خط هوایی اتحاد

افطاری خطوط هوایی امارات

این خط هوایی برای مسافرینی که در ماه رمضان به امارات می‌آیند یا در مسیرهای طولانی پرواز می‌کنند، برنامه‌ای ویژه تدارک دیده. امارات چند مدل پیشنهاد رمضانی دارد. در قسمت بیزنس، وعده‌ی افطاری به منوی شام اضافه شده. مسافران می‌توانند از بین بستنی‌های فصلی با طعم خرما، دارچین، باقلوا و قهوه‌ی عربی هم انتخاب کنند.

برای ماه رمضان جعبه‌های مخصوصی هم آماده کرده‌اند که بر اساس فرهنگ، دیدنی‌ها و مردم هر منطقه طراحی شده. در بیشتر این جعبه‌ها سالاد، ساندویچ، فطائر، نان عربی، خرما، لبن و آب پیدا می‌شود. در بعضی از پروازها هم سینی خرما و آب در زمان افطار و امساک به مسافران تعارف می‌شود.

این خط هوایی پیش‌بینی کرده که یک میلیون خرما در این ماه بین مسافرانش توزیع شود. حتی برای مسافرانی که در طول روز به جده و مدینه سفر می‌کنند، تدبیری اندیشیده شده تا در زمان روزه‌داری بوی غذا در هنگام طبخ هم به مشام‌شان نرسد. تمام غذاها به صورت سرد سرو می‌شوند تا زمان افطار برسد.

 

بیشتر بخوانید: قشم جزیره‌ی بهشتی، محبوب گردشگران داخلی، بعد از ترامپ!

 

عکس افطاری خطوط هوایی امارات

افطار در خط هوایی فلا‌ی‌دوبی

خط هوایی ارزان‌قیمت فلای‌دوبی هم برای مسافرانی که زمان آغاز یا انتهای پروازشان به غروب آفتاب نزدیک است، بسته‌های رایگان تدارک دیده.

اگر مسافر قسمت اقتصادی این خط هوایی باشید، در هنگام افطار با خرمای سنتی و آب از شما پذیرایی می‌شود و البته قبل از افطار امکان پیش‌سفارش غذا هم وجود دارد.

مسافران بخش بیزنس جعبه‌های ویژه‌ی افطاری می‌گیرند که شامل خرمای توپر و آب میوه و غذای رایگان می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی