اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران ، آپارتمان مبله تهران ، اجاره سوئیت مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران ، آپارتمان مبله تهران ، اجاره سوئیت مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره آپارتمان مبله در تهران ، آپارتمان مبله تهران ، اجاره روزانه آپارتمان در تهران ، اجاره سوئیت مبله در تهران ، اجاره آپارتمان مبله در تهران کوتاه مدت ، اجاره روزانه سوئیت در تهران ،اجاره خانه مبله در تهران اجاره سوئیت در تهران ،اجاره آپارتمان روزانه در تهران

زندگی پنهان والتر میتی (به انگلیسی: The Secret Life of Walter Mitty) فیلمی در سبک کمدی‌/درام/فانتزی است. یکی دیگر از کمدی‌های بازیگر و کارگردان معروف هالیوود، بن استیلر که در سال ۲۰۱۳ اکران شد. کریستن ویگ و شان پن هم در این فیلم بازی می‌کنند.

والتر میتی در دفتر مجله‌ای که کار می‌کند که قرار است تعداد زیادی از کارکنان آن تعدیل شوند.   والتر به خاطر حفظ شغلش مجبور می‌شود به سفری به سوی دیگر دنیا برود و ماجراهایی باورنکردنی را از سر بگذراند. او باید به خاطر یک نگاتیوِ عکسِ گمشده، شهر به شهر و جاده به جاده به دنبال عکاس افسانه‌ای‌اش بگردد.

در نظر بگیرید والتر فردی خجالتی است که به دید خودش قبلاً در زندگی هیچ کار مهمی انجام نداده. همیشه در تخیلاتش لحظه‌ای خودش را جای افراد قهرمان و ماجراجو می‌گذاشته و بعد دوباره به واقعیت روزمره باز می‌گشته.

اجاره واحد مبله در سرتاسر ایران

 

زندگی پنهان والتر میتی - خیلی‌ها بعد از دیدن این فیلم به ایسلند سفر کرده‌اند!

ماجرای فیلم

در این فیلم ماجرای سفر والتر به مناطقی ناشناخته می‌بینیم.

والتر شانزده سال شغلی ثابت داشته و پشت‌میز‌نشین بوده. شخصیتی درونگرا که به نظر خودش هیچ‌کار هیجان‌انگیزی نکرده و به هیچ سفر خاصی هم نرفته. حتی برای ابراز علاقه به دختر محبوبش هم مشکل دارد. شاید به خاطر همین زندگی یکنواخت، گهگداری به فکر و خیال فرو می‌رفته و خودش را در قالب شخصی قهرمان و ماجراجو تصور می‌کرده. داستان از جایی شروع می‌شود که والتر خیا‌ل‌بافی را کنار می‌گذارد و عازم سفر می‌شود.

والتر منتظر حادثه‌ای بود که او را هل بدهد تا به سفر برود و به زندگی‌اش معنا ببخشد. ماجرایی تخیلی و البته الهام‌بخش که لذت ماجراجویی را به بینندگان یادآوری می‌کند.

زندگی پنهان والتر میتی پر از لحظه‌های با مزه و احساسی است و هم طرفداران کمدی و هم طرفداران فیلم‌های احساسی را راضی می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم ها با موضوع سفر – ۲۲ فیلم که به شما انگیزه‌ی سفر می‌دهند!

 

تصویری از بن استیلر در این فیلم

محل فیلم‌برداری زندگی پنهان والتر میتی

بیشتر صحنه‌های فیلم زندگی پنهان والتر میتی در کشور ایسلند فیلم‌برداری شده. در فیلم توقف او در گرین‌لند و حرکت در مسیر ایسلند را می‌بینیم. والتر به دنبال عکاسی به نام اُکانل می‌گردد که می‌خواهد از فوران یک آتش‌فشان در یخچال طبیعی ایافیاتلایوکوتل عکس‌برداری کند (تا به حال دقت‌کرده‌اید که اسم‌های ایسلندی سخت‌ترین اسم‌های دنیا برای تلفظ کردن هستند).

طبیعت ایسلند چندان شناخته شده نیست. همین بکر بودن منظره‌ها باعث شده که جذابیت فیلم دوچندان شود. در این حد که بعد از این فیلم هالیوودی، تورهای زیادی برای جذب مسافر به ایسلند برگزار شد.

جالب است بدانید در  فیلم زندگی پنهان والتر میتی حتی بخش‌هایی که در گرینلند، افغانستان و هیمالیا می‌گذرد هم در ایسلند فیلم‌برداری شده. ستاره‌ی اصلی فیلم قطعاً ایسلند است.

احتمالاً زیباترین صحنه‌های فیلم، قسمت‌هایی‌ست که والتر سوار بر تخته‌اسکیت می‌شود و از بین مناظر سواحل جنوب شرقی ایسلند می‌گذرد.

البته جای تعجب ندارد. حتماً نمونه‌های تأثیر سینما بر روی توریسم را شنیده‌اید. مثلاً بعد از فیلم‌برداری فیلم ارباب حلقه‌ها در نیوزلند، صنعت توریسم این کشور متحول شد.  اخیراً هم سریال مشهور بازی تاج و تخت (Game of Thrones) تأثیر به سزایی بر جذب توریست در کشور کوچک مالت گذاشت.

بیشتر صحنه‌های فیلم زندگی پنهان والتر میتی در کشور ایسلند فیلم‌برداری شده

چرا باید این فیلم را دید

اگر فیلم‌های دیگر بن استیلر مثل شب در موزه یا ملاقات با والدین را دوست دارید، احتمالاً از این فیلم هم خوشتان می‌آید. عبارتی در فیلم است که چندین بار به آن برخورد می‌کنیم «برای دیدن دنیا، باید به استقبال خطر رفت، برای دیدن آن‌سوی دیوار، باید نزدیک شد، تا همدیگر را پیدا کنیم و احساس کنیم. این هدف زندگی است.»

جمله‌ای که می‌تواند عصاره‌ی  فیلم زندگی پنهان والتر میتی باشد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی